3 Kasım 2017 Cuma

Ertelenmiş hayatlar

Yazar Tarih 3 Kasım 2017 Cuma
hayatım hep ertelenmişliklerle geçti
Hayatımı günlümce yaşayamadım.
Hep önüme engeller çıktı
Ne zaman birşeyler yapmaya çalışsam
Sanki hayat benle inatlaşmışcasına

  Karşıma başka birşey çıkartı
Ve yapmak istediklerimi yapamadım
Şimdi soruyorum sizlere
Benim gibi olanlar varmıdır.
Acaba yoksa bunları ben tekmi yaşiyorum

Bunlar tek benim başımamı geliyor
Olumsuzluklar hep beni mi buluyor
Ne acıdır dimi yıllar sonlar yapmak istediklerini
Yapamadıklarını hatırlamak ve derin bir ah çekmek
Hep keşke keşke dediğimiz ve keşkelerde kaldığı hayatlar

      Ben sizleri bilmem ama hayat bana. Hiçte adil davranmadı
Geriye dönüp bakiyorumda yaptıklarım ve yapmak isteyip
Yapamadığım onca şey varki!

Ama hani derler ya iş işten geçti bu saatten sonra yapsam ne fark eder
Yaş gelmiş geçmiş artık bu yaştan sonra ne yapsam boş
Bazen ayna da kendimi gürdüğümde yılların
Verdiği yorgunlukları yılların verdiği
Açı kederin hüznunu ve çizgilerini görüyorum

Yüzümde daha dün gibi herşey yapmak ist dikkerimin heycanını
Hala dün gibi his ediyorum
Yılar ne cabukta geçmiş gitmiş
Ömür dediğin neki bugun varız yarın yokuz

Geçen ömür geri gelmez ve ileride keşke diyeceğimiz hiç
Bir şeyi ardımızda bırakmamalıyız
Hayatı dolu dolu yaşmalıyız çünkü hayat hiç kimseye
Açimiyor diden ömür birdaha geri gelmiyor?

                 “HAYATI YAŞAMAYI VE DEĞERLENDİRMEYİ
                   İYİ BİLMEK LAZIM YAŞİYORSAN YAŞAMAK İST DİĞİNİ YAŞA”







                                                YAZAR: İbrahim. BULUT
                                             ————————————-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder