Sticky Ads

16 Ekim 2017 Pazartesi

HUZUR EVİNDEN BİR YAŞLI ANNE FERYADI

Yazar Tarih 16 Ekim 2017 Pazartesi
Bir annenin feryadı.
Huzur evinde yaşayan yaşlı bir anne
Yazdığı mektubta şunları dile getirir

Özene bezene baktığım yere duştugunde canımın yandığı
En ufak bir sıkıntısında canımın sıkıldığın
Öztune titrediğim
Okutuğum buyutupum oğlum
Beni huzur evine bıraktı

Burda sesini duyurmak isteyen butun yaşlıların
Sesi olarak bu mektubu yaZiyorum
Burası huzur evi deniliyor ama
Duvarlar östüme geliyor

Bakıcıların bize uyguladığı
Şiddet ve hakaretler
Bişy isteyince ters bakışlar rencide etmeler
 Vb.bir cok şey

Gecenlerde komşumuzun kızı geldi
Ve oğlumu gürdüğünü söyledi.
Beni sormuş oğlum her hafta gidiyorum annemi
Gürmeye iyi demiş

Oğlumun beni buraya koyduğundan beri gürmedim
İşleri yoğunmuş gelemiyormuş
Zamanı yokmuş oğlumun

Olsun canı sağolsun
Her yastığa başımı koyduğumda
Allahım bugun benim canımı al
Diye yatiyorum her selat
Okunduğunda

Bidahaki sıra benim oldun diyorum
Onca sene baktığım oğlum bana şu yaşli kaç senelik ömrume bakamadı
Huzur evi daha iyi bakarmış
Herşeyimle ilgilencelermiş

Sadece ismi hızur evi hergünüm işgence
Hergünüm azap içinde geçiyor.
Ne gelen var ne giden
Tek başıma kala kaldım

Bak gene biri öldü.
Keşke bidahaki ben olurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder