22 Ekim 2017 Pazar

ENGELLİ ÇOÇUĞUN DRAMI

Yazar Tarih 22 Ekim 2017 Pazar
Amerika şehrinde yaşayan bir çoçuk
uzun bi aradan eve dünmeye karar verir.
ve ailesini arar

ve anne babasına derki!
anne baba benim enggelli bir arkadaşım
var ve kimsesi yok
benle gelmesini istiyorum

bizle kalsın der anne baba
oğlum engelli diyorsun
biz bakamayız.

engelli ihtiyaclarını karşılamayız
yardım ister
ona bakmak lazım nasıl yapacağız
oğlum olmaz.....derler
çoçuk buna cok özülür ve anne babasına 
der ne olurur gelsin
benle niye bize yük olsunki
olmazişte ben cok istiyorum
gelsin

çoçuğun butun ısrarlarına rağmen
anne babayı ikna edenez
ve ertesi gün bir telefon gelir
aileye oğlunuz intihar etmiştir.
buraya gelmeniz gerekiyor derler

anne baba apartopar giderler
oğullarının cenazesini gürdüklerinde
gözlerine inanamadılar.
şok oldular.

çoçuklarını bir eli bir ayağı yoktu
meğerse engelli dediği kişi kendisiymiş
geçirdiği kazada engelli kalmıştır.
ve ailesi arkadaşın engeli istemiyoruz
demelerine cok özülen cocuk
intihar etmişti?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder