Sticky Ads

22 Eylül 2017 Cuma

Sevipte kavuşamayan iki insan

Yazar Tarih 22 Eylül 2017 Cuma
Kendi halinde kendi dünyasında yaşayan tatlımı tatlı hayat dolu bir kız varmış.
İçinde kütülüğü olmayan etrafa daima gülücük
Sevgi saçan sevgi dolu bir kızdı.

 Günlerden birgün karşısına bi delikanlı çıkmış
Başlamışlar konuşmaya günler günleri aylar ayları derken sevgili olup çıkmaya başlamışlardır
İkiside birbirini dediler gibi severmiş

     Birgün bir çay bahcesinde oturup konuşurken birbirileriyle artık bu ilişkiyi ciddiye bağlayalim diye önmli bir karar alırlar.
Aldıkları bu kararı aileleriyle paylaşmak isterler 
Aradan iki gün gecerken kız annesine konuyu açar?

=Kız-Anne sevdiğim bir çocuk var niyetimiz ciddi der
=Anne-kızım kimdir neyin nesidir diye sorar tanıdıkmı daha yaşın kaç başın kaç diye kızar kızın ısrarıyla cocuğun annesiyle gürüşmeyi kabul eder ve cocuga söyle annesini göndersin bi konuşalım der,

      Kız çok mutlu olur ve hemen sevgilisini arar ve annem kabul eti anneni gönder gelsin annem tanımak istiyor der cocuk anesine durumu anlatır
Ve cocugun annesi bu duruma sevinir tabiki oğlum giderim ertesigün çoçugun annesi 

   Kızın evinin yolunu tutar, kızın annesiyle konuşurlar o arada kızon babası eve gelir ve eşine sorar haım bu bayan kimdir. Kozon anesi yalan söyler bi arkadaş gerceği saklar eşinden
Çocugun annesi bu duruma şaşar ve tepki gösterir kadına yalan dolanla bu işler olmaz 

Niye yalan söyledin der kadın şuan bilmesi gerekmiyor değip kadını geri yolar 
Kadın eve geri düner ve oğluna durumu oldugu gibi anlatır
Çoçuk bişylerin yolunda gitmediğini anlar ve iki gün sonra
Annesini babasını yollar kızın evine

   Gidip durumu anlatırlar cocuklarımız birbirilerini
Sevmişler bizede vazifemizi yerine getirmek kalir demişler
Kızın babası öfkelenmiş ve kızım küçük ne sevmesi
Ne evlenmesi deyip evden kovar cocugun anne babasını

Cocuk kıza bulaşamiyor kızın bütün eşyalarına el koymuş
Babası ve odaya kilitlemiş kızı
Cocuk ne yapıp yapıp kıza ulaşmam gerek 
Deyip care arar durur kızın başına ne geldi
İyimi kütümü bilmem lazım değip kndini yiyip bitiriyor

      Derken kızın telefonundan bir çağrı gelir
Çoçuk hemen arar ve telefonu acan annesi
Çoçuğa bağırıp çağırır senin yuzunden kızımı babası öldurecek
Peşini bırak der seviyorsan bırak kızımı der

Telefonu kapatır ve kızada yalan söylemişler çoçuk
Telefonunu aradı ben açtım artık beni bi daha arayıp sormasın
İstemiyorum annemi babamı nasıl evden kovarlar diye
Kızın kafasını yıkamışlar.
Aradan gecen iki hafta çoçuk aramadık bakmadık bir yer bırakmadı
Son care tekrardan telefon etmekti ve sevgilisinin telefonunu
Arar ve acan sevgilisi

       Çoçuk sevgilisinin sesini düyünca hıçkırıklara 
Boğulur ve kelimeler boğazında düğümlenir konuşamaz
Bir müddet sonra kendini toparlayıp nasıl oldugunu
Ve nerde oldugunu sorar?
Bunun özerine kız sevgilisine niye ariyosun beni bidaha arama
Sanane nerde nasıl olduğumu

Seni niye ilgilendirir değip azarlar  sevgilisini
Sevgilisi bu duruma şalırıt ne oluyor günlerdir 
Neler yaşiyorum biliyormusum ömrümden ömur gitti
Sen ne diyorsun bana 
Beni istemiyormuşsun artık niye ariyorsun der kız

       Sevgilisi sende buna inandın mı peki 
Hiçmi tanımadın beni annen baban anlan aben 
Hepsi beni tehtit etiler ama genede senden vaz geçmedim
Der ve barışırlar bunun özerine anne barıştıklarını
Anlar ve kızla tartışırlar!

 Kız beni sevdiğime vermeseniz kaçarım der
Ve aradan bir hafta geçmeden kız ortadan kayboluyor ne bi telefon ne bir
Arkadaş hiç kimse bilmiyor ve aradan 3ay gecer
Kızın arkadaşından cocuga bir mesaj gelir

MERHABA BEN ....?......?......?......ARKADAŞIYIM
KIZ ŞUAN FLANCA ŞEHİRDE FLENCA KİŞŞYLE EVLENDİRMİŞLER
VE KIZ HAMİLE DER

Çocuk bu mesaj özerine arar numarayı ve konuşur
Arkadaşıyla meğerse bir dünüm tarla karşılığında 
Teyze oğlusuyla zorla evlendirmişler kızı
 Çocugun butun hayaleri geleceğe dahil umutları
Yaşama sevinci umutı yıkılır

     Hayattan bir beklentisi kalmamıştır ve kendi canına kıyar?


         “GERÇEK BİR HİKAYEDİR BU”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder