26 Eylül 2017 Salı

Çiçekçiye hayat dersi

Yazar Tarih 26 Eylül 2017 Salı
Yol üzeri çiçek satan bir dükan
Cama köpek satılır diye bir kağıt
Yapıştırmış.ve yaklaşık yarım saat
Sonra ordan bir cocuk gecerken

     Çiçekçi çamındaki köpek satılır.
Yazısını gürür ve içeriye girer
Dayı köpekler nekadar diye sormuş
Bitane almak istiyorum der

     Ve çiçekçinin dediği parama
Çoçuktaki yetmiyor
Cebindeki çıkardığı parayı adama
Uzatıp dayı biraz sevebilirmiyim
Köpekleri der.

 Çiçekçi bi ıslık çalar ve arka taraftan
Koşarak tatlı tatlı 6tane köpek gelir
Bitanesi topalayarak diğerlerine yetişmeye
Calışiyor

     Çoçuk dayı bunun nesi var
Çiçekçi oğlum bunda kemik erimesi
Var ve bu ömür boyu koşamicak der
Çoçuk dayı bu kaç para bunu almak istiyorum

  Çiçekçi. Çoçuga gerçekten bakarım diyorsan bakarsan
Sana bedavadan veririm bunu
Deminki tatlı gözlerle bakan cocuk dayıya öfkeyle
Bakar ve bağırarak ben bedavamı ver desim

    Parasını verecem kaça satcan dedim  bu tepki karşısına
Çiçekçi şaşırır sana kötü bişy demedim bedava
Veriyim desim köpek sakat koşamaz zor yürüryor
Görüyorsun der

  Çocuk eğilir ve ayağının paçasını yukarıya doğru
Çeker bak dayı bu köpekle aynı kaderi yaşiyoruz o yuzden
Onu anlayan birisine ihtiyacı var.
Diğer köpeklerden bir farkı yoktur sakat
Olabilir ama bu diğerlerinden
Kötüdür anlamına gelmez der

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder